poniedziałek, 7 listopada 2011

Wiooo! sennie

Jesień to taka trochę odwrotność wiosny, prawda?...

Moje wiosenne pudełko na konkurs Scrapcafe (zapraszam TUTAJ na głosowanie) nie buzuje zielenią i kolorami kwiatów. Bo ja najbardziej lubię początek wiosny, kiedy wszystko jest jeszcze delikatne i nieśmiałe - pierwsze kwiaty, blade kiełki, niby nic, a człowiekowi aż dech zapiera po zimie na to wszystko. I serce mu na tym bezdechu się miota, bo miłość też  kiełkuje - ile par zakochało się na wiosnę? Dlatego w moim pudełku znajdzie się prezent-niespodzianka dla znajomej pary...


Pudełeczko zagruntowałam gesso. Górę zakleiłam papierem i zabezpieczyłam lakierem na bazie wody. Boki pomalowałam akrylową farbką w kolorze 'clay' i nastemplowałam distressami stemple Viva i oprószyłam perfect pearls w kolorze 'biscotti' - stemple zrobiły się subtelne i się błyszczą - super to wygląda na żywo.



Na górę dałam listek szkieletowy, listki z tkaniny (stemple zrobione distressami i wycięte), sznurek, kwiatki z papieru wizytówkowego męczone wodą, zgniatane i formowane dłutkiem do embossingu, w środku z szarymi kryształkami; do tego motylki wycięte z papieru DCWV i kluczyk ze Scrapińca potraktowany różnymi metalicznymi mediami i 'młotkowany' końcówką pędzla ;) A kluczyk jest, bo i dziurka od klucza jest (z papieru Kaiser Kraft) - nalepiłam ją na guzik-gałkę-zapięcie i pokryłam crackle accent. Gumkę z zamknięcia zastąpiłam elastyczną koronką. Cytat umieściłam na skręconym na wzór 'memo-pin' druciku.


Środek wyścieliłam jasną organzą, a klapkę ozdobiłam 'zdistressowaną' gazą (tusz weathered wood), wycinaną ramką (ze zlotowej wymiany pudełkowej:) i takimi samymi dodatkami jak na górze.




No i nóżki - bardzo mi się podobają - to przyklejone na gorący klej oszronione szklane korale.

A pudełko (zakupione w Empiku) przed przemianą wyglądało tak:




Uff... koniec posta. Ktoś dał radę do końca?...;)

8 komentarzy:

  1. Piękne! Cudne kolorki :)
    I ja też się zakochałam na wiosnę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne , rzeczywiście delikatne i subtelne. Zazdroszczę umiejętności fotografowania-ładnie uwidoczniłaś wszystko co należało.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna metamorfoza pudełka!!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dałam radę !!! Ja :))! Wyszło śliczne, delikatne,zwiewne i niepodobne do pozostałych Twoich prac - cudownych, ale w innym klimacie !

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne!!! niesamowicie subtelne i urokliwe!!! poproszę więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To przez Ciebie, Kolorowy Ptaku!;) - zaraziłaś mnie jasnościami, he he:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita metamorfoza! Prawdziwe cudo wyczarowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. pudełeczko przepiekne i te kolorki,idealnie dobrane zestawienie

    OdpowiedzUsuń