niedziela, 13 listopada 2011

Dla siebie

Bardzo chciałam się wyzwać na ramkę z cytatem ze Scrapkami. I naprawdę zaczęłam się zastanawiać czy mam jakieś motto, z którym się utożsamiam i co mi ostatnio siedzi w głowie... I tak trawiłam, trawiłam... A z braku czasu wyszło na ostatnia chwilę. Jak chyba wszystko ostatnio co robię... Hmm...
Ale jestem zadowolona z efektu. Próbowałam się powstrzymać, ale i tak wyszło na bogato:)
Moje motto to 'Spójrz w siebie. Uwierz w siebie.'
A ramka to lustro.

Fota 'ogólna' bardzo niedobra, bo górne światło zgaszone i pali się tylko lampka - chłop 'do huty' rano musi wstać, a chłop niewyspany to zły.



Mam nadzieję, że fotki szczegółów trochę złagodzą kiepskość tej powyżej...


Lustro, a do tego napisy w Perfect Pearls, więc wszystko sie mieni i nie chce wyjść na zdjęciu, szlag by to...;)

 A tutaj ja - walczę -a ku ku;)







A to pierwotny wygląd lusterka - zakup promocyjny w Rossmanie;)

Dobranocki...


*   *   *

Apdejt 14.11.:

Foto całości za dnia (pochmurnego...)


11 komentarzy:

  1. cieszę się, że zdążyłaś :)
    wyszło niesamowicie!!! pomysł z hasłem i lustrem bezapelacyjnie genialny!!!! a detale, zresztą jak zwykle :), przyciągają wzrok. fantastyczna praca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramka jest cudna. Lifting tego koszmarka Rossmanowego wyszedł Ci rewelacyjnie! Napisz proszę czym pomalowałaś ramkę! chciałabym sprawić sobie podobną, ale jestem w tych sprawach laikiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sosawisko! Cieszę się, że lusterko się podoba;) Ramkę zagruntowałam gesso,pomalowałam złotą metaliczną farbą akrylową, jak wyschło to takim jednoskładnikowym medium do spękań (też jestem nowa w tym temacie, ale próbuję;)i jak wyschło to białą farbą akrylową. Potem brzegi jeszcze raz pomiziałam gąbką ze złotą i trochę miedzianą farbką. I tyle:) Dzięki za zaglądanie, pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna alteracja - podarowałaś lusterku drugie piękniejsze życie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca! Niesamowity efekt uzyskałaś poprzez malowanie i efekt spękań. Dzięki za opis, w jaki sposób to malowałaś. Pomysł z luster jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się połączenie kwiatów i trybików...i ten kluczyk...:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! Dziękuję:) Kluczyk z budzika starego odzyskany - już dawno chciałam wykorzystać i nadarzyła się okazja;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lustro wyszło przepięknie!! :)
    Zapraszam po wyróżnienie: http://zuzanioly.blogspot.com/2011/11/kiermaszowo-wyroznieniowo.html

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny pomysł z wykorzystaniem lustra i tego właśnie cytatu ! :)

    OdpowiedzUsuń