czwartek, 8 marca 2012

Wielkanocne retro

Popełniłam kolejną serię kartek Wielkanocnych i jakoś tak jestem z nich dumna:)

Wszystkie powstały na tle cudnego "drewnianego" arkusza z kolekcji 'Summer Kitchen' od Lemonade.
A wszystkie jajeczka pochodzą z papieru 'Aviary' 7 Gypsies.

Powstało 6 karteczek w podobnym stylu:

 
Dwie karteczki powyżej zgłaszam do zabawy "Dodaj coś metalowego" Sklepiku Na strychu.



Na kolejnych kartkach użyłam ślicznych ozdobnych ramek ze Stempell&Kartoon:


Całą serię 'biorę w ramy' w wyzwaniu Lemonade;)
i zgłaszam również na wielkanocne wyzwanie u Stonóg:)


*****

 A na koniec chwalipięctwo;) Z dumą i radochą ogłaszam, że dołączyłam do grona Artystów Brocante i od dziś uruchamiam w tej klimatycznej Galerii swój dziwolonkowy sklepik:)
Juhuuuuuu!:D
Zapraszam.


***


A karteczki doceniła załoga Stonogowa:) Dziękuję!

 

14 komentarzy:

  1. świetne karteczki - mają swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są :) masz prawo być z nich dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteluchy ! I dzięki za cynk o kartonikach ! :)) Ten ostatni MUSZĘ miec :-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo, bardzo pomysłowe, oryginalne podejście do tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem! Zawsze uważałam, że temat kartka wielkanocna jest co najmniej niewdzięczny, a tu taka niespodzianka - jednak można, oryginalnie i gustownie.

    OdpowiedzUsuń
  6. co za niespodziewany klimacik kartek wielkanocnych!!!...świetne:))
    i Gratulacje!!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze gratulacje, jest się czym chwalić :) A kartki są obłędnie piękne, bardzo oryginalne, strasznie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne ujęcie tematu - Wielkanoc nie jest niestety łatwa w kartkowaniu, żeby stworzyć coś oryginalnego trzeba się dobrze nagłowić - Tobie udało się to świetnie
    Pozdrawiam Kaśka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje jajeczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zaglądałam do Ciebie dawno, zatęskniłam, a tu TAKIE CUDA!
    Przepięknie wyszły te kartki... Takie subtelne retro ze szczyptą ironii ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kartki, ten "drewniany" papier nadał fajnego klimatu :)
    dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Lemonade :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne karteczki!!! bardzo oryginalne!!!

    i dziękujemy za udział w wyzwaniu stonogi!

    OdpowiedzUsuń