wtorek, 29 listopada 2011

Świątecznie

Wszędzie na blogach już świątecznie, a mnie jakoś nie ciągnęło. Miałam jednak pretekst - zostałam zaproszona przez Novinkę do Jej wyzwania na Kreatywnym Polu - 'Kwadratowo z gwiazdką' - na pracę świąteczną na bazie kwadratu, z gwiazdką lub śnieżynką. I okazało się, że wieeeelką miałam frajdę tworząc tą karteczkę:) A zamysł był taki, żeby było ciepło i przytulnie. Jak w domu na Święta:)







Śnieżynki to chyba jeden z ulubionych motywów w zimowo-świątecznych scrapowych pracach, więc serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu:)

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. I wyszło ciepło, przytulnie i "starociowo" :)). Też kupiłam troszkę "tych czerwonych" tylko czasu mi brakuje, żeby je do czegoś użyć.
    Ps. Ile już nazbierałaś wyróżnień miejsca na pasku brakuje! :)) Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita:)Przepiękna i naturalna :) Jedna z najpiękniejszych świątecznych kartek, jakie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie jest ciepło i przytulnie :)
    to jedna z najpiękniejszych jakie widziałam! cudownie rozpościerasz skrzydła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak się zachłysnęłam tą karteczkę, że dopiero teraz zauważyłam fantastyczne bibeloty obok niej :) dzwoneczek wymiata! a szpulki zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest absolutnie przepiękna- jestem nią zauroczona :) I cała kompozycja zdjęcia także wspaniała :)Bardzo dziękuję, że zgodziłaś się być moją Gościnną Projektantką :)

    OdpowiedzUsuń