środa, 29 stycznia 2014

Zabawy z moodboardami / Playing with moodboards

Ostatnio zauroczyły mnie moodboardy :) To świetna forma do 'zahaczenia' pomysłu na pracę.
Opierając się na styczniowym moodboardzie z bloga Scrap Around The World, zmajstrowałam romantycznego morskiego scrapa. I świetnie się bawiłam! ;)

Lately I've beed charmed by moodboards ;) It is such a good way to 'hook' your the idea for your project.  Working with this month moodboard from Scrap Around The World blog, I was able to create this romantic  layout with marine feel. And I tell you, it was fun! ;)


http://scraparoundtheworld.blogspot.com/2014/01/january-2014-challenge-9-soft-beachy.html


Bardzo spodobał mi się klimat zdjęć ze światełkami i z siecią ze szklanymi kulami. Postanowiłam nawiązać do nich i zrobiłam coś w rodzaju girland z lnianego sznurka i przezroczystych szklanych koralików.

I was very inspired by pictures with lights and glass balls in a net. I decided to refer to them and I made a kind of garland with linen thread and some transparent glass beads.










W grudniu również zakochałam się w pięknym moodboardzie autorstwa Zanki, niestety w przedświątecznym szaleństwie nie zdążyłam wrzucić mojej pracy na bloga ;)

In december I also fell in love with moodboard - by Zanka this time. Unfortunately in all that Christmas rush, I didn't manage to post my page on the blog ;)




Tutaj zainspirowały mnie postarzone złocone ramy, zebrałam więc różne ramki z masy plastycznej i potraktowałam je kilkoma kolorowymi mediami i złotym pudrem do embossingu, aby uzyskać podobny efekt.

I was so inspired by these old gold plate frames, that I gathered different frames from my stash, stained them with some color medias and finished with gold embossing powder, to get a similar effect.



Moją bazę urozmaiciłam maskowaniem z tuszem i pastą strukturalna, chlapaniem i... plisami z papieru śniadaniowego ;)

I put more interest to my paper base by adding masking, splashes and... creased tissue paper ;)





Jestem pewna, że jeszcze nie raz będę się wspomagać moodboardami przy moich layoutach :)

I've had a great time working with these moodboards and I'm sure I'll be back for more ;)

21 komentarzy:

  1. Obie prace świetnie Ci wyszły. W tej pierwszej bardzo podoba mi się ta koralikowa girlanda a w drugiej te złocone ramy. Super! I wogóle-JA CHCĘ NAD MORZE. I lato też chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja agitowałam za zimą, ale jakby lato się magicznie zjawiło też bym nie pogardziła ;)

      Usuń
  2. Booooooruuuu... Drugiego skrapa widziałam i się zachwyciłam już wcześniej, ale przez tego drugiego idę do kącika siąść i się wstydzić, już nigdy więcej nie pokażę żadnej swojej pracy, aaaa!!!! No brak mi słów po prostu, najzwyczajniej. Mogłabym pisać o tej lekkości, warstwach, genialnym połączeniu sznurka z koralikami, o cudownie wykorzystanym błysku/macie i kolorze, ale po prostu zazdrość mnie zżera i tłukę głową o biurko, bo ja tak nie umiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku, Toresie, tak mi posłodziłaś, że się zaczerwieniłam aż... ;) Dziękuję pięknie :)

      Usuń
  3. Przez tego pierwszego miało być!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne!!! jestem zachwycona :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, to samo pomyslałam co Tores :) Aż wstyd się wychylać z czymś swoim :) Czego się nie dotkniesz to wychodzi CUDO. Już pisałam to dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O następna! ;) Wy się nie macie co wstydzić, Dziewczyny, już nie wymyślajcie ;) Niemniej mi miło, że się tak podoba ;))

      Usuń
  6. Ja też się przyłączę do peanów na cześć Twą i twych prac, a co! Ja to dopiero Ci zazdroszczę.
    Oba dwa są boskie! Ale od tych ramek oczu oderwać nie mogę! I pomyśleć, że miałam zamiar wyrzucić cekiny ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  7. well two stunning pages for both mood boards, too bad you didn't have time to post the one from december. its beautiful! love the first one too!! the strings with the lanterns are fabulous!!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie umiem tak ładnie jak Tores pisać, ale zachwycam się na równi z nią, uwielbiam twoje LOsy!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. What can I say but these 2 layouts are stunning!
    I love the first one and your beautiful beadwork!
    Thank you for sharing with us at SATW :)

    OdpowiedzUsuń
  10. What I shame you never had time to join in with us in December! These are two absolutely amazing pages! So glad you made it in January! Love the beads and the scattered sequins, the soft colours are beautiful. Thank you so much for sharing these stunners with us at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie prace cudowne! Tyle w nich szczegółów, ciekawych detali, można patrzeć i patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wowza so stunning love it!!!
    Thank You for sharing with us at Scrap Around The World :)

    OdpowiedzUsuń
  13. My goodness what beautiful pages!!! I hope you will apply for our Design Team call this month. I would love to be able to consider your entry. Such a pity you couldn't get the December page in on time as it is SO beautiful!! Your January page is equally stunning though - well done!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for such heartwarming words :) I would love to try - thank you for letting me know ;)

      Usuń
  14. OMG!!!FABULOUS PAGE!!!!!!thanks for playing along with us at SCRAP AROUND THE WORLD!

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful pages....Thanks for playing along us at Scrap Around the World!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne scrapy! Napatrzeć się nie mogę na te wszystkie detale, a jest ich mnóstwo! Na zdjęciu ślubnym w tej oprawie wyglądasz, jak prawdziwa księżniczka :))

    OdpowiedzUsuń