niedziela, 16 października 2011

uLOTNA KSIĄŻECZKA...

Jak tylko zobaczyłam wyzwanie #13 (a swoją drogą co dzisiaj z tą 13-tką? - rano na aerobiku dostałam kluczyk do szafki nr 13...;) na blogu wyzwaniowym sklepu scrapki.pl, zatytułowane 'Timholtzowa miniksiążeczka',od razu zaostrzyłam sobie na nie zęby -szczególnie po obejrzeniu prac Design Teamu inspiracja mnie dopadła. No i masz babo placek - książeczkę zmajstrowała ja sobie z szarego papieru zaraz po obejrzeniu filmiku instruktażowego (a właściwie w trakcie), no ale co potem? Podobnie jak Scraperki, które zgłosiły już swoje prace przede mną, miałam problem z wymyśleniem  przeznaczenia dla tego miłego 'gadżetu' - zwykle też staram się robić rzeczy przeznaczone 'do czegoś'. Ale jak już przestałam nastawiać się na użyteczność to wpadł mi do łba jeden pomysł i odkąd mi zaświeciło, że hasłem mojego minibooka będzie 'I can fly', wskoczyła mi też do głowy piosenka (tu link: Lamb - 'Gabriel'), której jakiś czas już nie słyszałam. I już tam została...

I oj dużo się działo - bardzo przyjemnie mi się dziergało, chociaż przez nierozwiniętą jeszcze do końca moją sprawność scrapową, trochę też jednak to trwało i różni się nieco od projektu początkowego co się w głowie urodził:) Ale ogólnie z efektu jestem zadowolona. Może powpisuję tu sobie gdzieś po drodze jakieś motywująco-inspirujące myśli, coby mnie podnosiły jak będę w dole.  W każdym razie wyżyłam się scrapowo i bardzo mi fajnie - dziękuję, Scrapki, za fajne wyzwanie:D


Całość z tagami:




Kolejne strony i niektóre szczegóły:















I tagi:



11 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie klimaty ! Dzięki za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta Twoja książeczka! Klimat niesamowity!! No i te tagi - zachwycające! :-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mediowa! Podziwiam tym bardziej, że sama tak nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna! podoba mi się klimat jaki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo atmosferyczna książeczka powstała, od pierwszych stron poczułam się zaczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stworzyłaś niesamowity klimat, śliczne maleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna książeczka! Urzekające są te wszystkie detale:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny klimat, przepiękne kolory! Wspaniała książeczka.
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Stworzyłaś piękna pracę i świetnie oddałaś klimaty TH.Kolory, media zastosowane, dodatki...po prostu przepięknie ze sobą współgrają. Śliczna książeczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny klimat! Piękne wykonanie! Strasznie mi się podoba motyw przewodni. Książeczka jest po prostu cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ czad! normalnie szczena opada! CUDO!!!!!

    OdpowiedzUsuń