piątek, 28 października 2011

Dużo o mnie?

Przemyśliwałam ostatnio nad założeniem art journala. Zaczęłam więc sobie w głowie projektować okładkę i wejście w życie moich wymysłów przyspieszyły 2 wyzwania, które akurat się pojawiły, a które mocno popchnęły moje trybiki kreatywności. Pierwsze to wyzwanie Scrapińca na energetyczną pracę z shaker-boxem, ogłoszone na forum Scrappassion. Nie dość, że coś, czego wcześniej nie próbowałam, to jeszcze w boxie można upchnąć różne różności o osobistym znaczeniu i odniesieniu - w sam raz na otwarcie żurnala. Po drugie jak zwykle inspirujące wyzwanie Scrapki.pl - 'Przez dziurkę od klucza', co też jak ulał pasuje, bo oglądać czyjeś artżurnalowe popisy to trochę jak podglądać to co mu siedzi w głowie.
To wszystko zaowocowało więc w moim wykonaniu przyszłą okładką - mam nadzieję - mojej przestrzeni do twórczego wyżywania się.

Przyznaję od razu bez bicia, że bardzo mocno inspirowałam się Sekretnikiem w wykonaniu Kolorowego Ptaka, bo praca jakoś nadzwyczaj trafiła w moje gusta i cały czas jestem pod jej wrażeniem. A więc jest tkanina potraktowana mgiełkami i tuszami, i pani uskrzydlona jako klucznik co stoi na straży moich kreatywnych wynurzeń.
Praca wyszła mocno trójwymiarowa.


Skrzydła to u mnie właśnie shaker-boxy,w których po prostu wszystko, bo ze mną to nie tak łatwo. Więc i kamyczki - piasek pustyni i hematyt, trochę serca  - bo mam i używam;), i kwiaty  - bo czasem i bywam kobieca i zwiewna;)  i gwiazdy (bo nie ma to jak rozgwieżdżone niebo bez miejskich świateł),  i łyżka - bo lubię jeść, he he:) A lubię też gotować i nie obejdzie się nigdy bez masy przypraw, wiec są płatki chilli i gorczyca i kminek i kolendra, a do tego ziarenka kardamonu i anyżu gwiazdkowego i kawy - bo kawę lubię właśnie czarna, gorącą i z przyprawami korzennymi... itd, itd.
Pomysł wycięcia bordera z embossowanego papieru 'podkradłam' z tej pracy na blogu Magda(i)Leny.







Wykorzystałam:
tekturę, gesso, metaliczne farby akrylowe - złota i miedziana, tkaninę, mgiełki własnej roboty, folder do embossingu Cuttlebug Clockworks (dzięki Martusino za użyczenie folderu możliwości kręcenia Twoim nowiutkim Big Shotem;), papier Graphic 45 Steampunk Debutante - Time Flies, stemple Prima - Songbird i kluczyki z kolekcji Printery, koronka, tasiemka, róża -element do wyrobu biżuterii, trybik ze starego budzika, stary klucz, płytka drewniana, ćwieki Rayher, tusze Distress i Archival Ink - Jet black, Crackle Accents

17 komentarzy:

  1. Prześwietna okładka. Zawartość shakerboxów powala. Trzymam kciuki za pierwsze miejsce w konkursie :)
    I gratuluję zakątkowej trójki i posady GP :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna"robota" ,,Super,,,zaciskam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca! :) Mimo niewielkiej powierzchni tak dużo się tu dzieje :) Tyle odcieni, szczególików i ogólnie fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniala praca, tyle sie tu dzieje! Stworzylas niesamowicie nastrojowa okladke i do tego jedne z moichulubionych papierow :) Zycze powodzenia w wyzwaniu (i dziekuje za link do tutorialu UTEE, jest naprawde swietny!!!)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, powiedziałabym z..ta okładka :-) ! Ale nie powiem, ponieważ nie wypada. Więc powiem tylko okładka jest interesująca, fascynująca itd. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna praca! Jestem zachwycona:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja, napatrzeć się nie mogę! Cudna uskrzydlona lady! A te skrzydła - genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Wam, Babeczki za te piękne słowa. Po prostu mnie uskrzydlają;)

    OdpowiedzUsuń
  9. powalająca okładka!!! uwielbiam tą serię z graphic45!!! a to co zrobiłaś ze skrzydełkami... dosłownie zmiotło mnie! totalnie fenomenalne shakerboxy!!!!!! nadziwić się nie mogę ile tam zmieściłaś :) urzekła mnie koronkowa spódniczka! o tle już nie wspomnę... :) genialna praca!
    cieszę się, że mój sekretnik był dla Ciebie inspiracją - dodaje to skrzydeł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca... tyle szczegółów i tak ładnie się ze sobą komponują

    OdpowiedzUsuń
  11. Absolutnie genialne! Ten shakerbox jest powalający. Wspaniała praca! Mam nadzieję, że podzielisz się na blogu wpisami do tego journala.

    Dziękuję za udział w wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutnie cudowna praca, nie mogę oderwać oczu!!!! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna okładka- jestem pod wrazeniem,bardzo pomyslowo wszystko zrobione

    OdpowiedzUsuń