piątek, 28 października 2011

Na dobry początek weekendu

Dzisiaj bardzo miłe wiadomości:) W wyzwaniu #2 Kreatywnego Zakątka na jesienne pudełko mój duperelek z poprzedniego posta znalazł się wśród trzech wyróżnionych prac (obok Wikuchy i Gosi), a żeby tego było mało, dodatkowo zostałam nagrodzona zaproszeniem do następnego wyzwania Zakątka jako gościnna projektantka! Po ciężkim tygodniu tak dobrze naładować się pozytywna energią - a dzisiaj uśmiech nie schodzi mi z facjaty (u mnie niespotykane) :)))))) Aż się mi się ciepło na serduchu robi jak pomyślę, że komuś się moje dzierganie podoba. Zespołowi Projektowemu KZ wielkie dzięki za docenienie moich wysiłków:) Dziękuję przy okazji za wszystkie komentarze pod postem z pudełkiem i pod wszystkimi innymi nielicznymi :) Dobrze, już się nie rozczulam, tylko dumnie wlepiam sobie baner, a co!;)


2 komentarze: