środa, 1 marca 2017

To the moon and back

Hej!

Wpadam nocną porą, żeby szybko wrzucić layout z brzuszkiem - taki wspominkowy ;)
To był 30 tydzień.

 Hello!


Just a quick step by at the night time to post my belly layout. It was 30th week. Oh, memories... ;)



No i jak widać, znów nie mogłam powstrzymać się przed dokładaniem i dokładaniem i dokładaniem...
Bardzo podobają mi się prace w stylu clean & simple, nawet próbuję czasem taką popełnić, po czym wychodzi jak zawsze i muszę się chyba z tym pogodzić. 
Hmmm, co nie znaczy, że jeszcze parę razy nie spróbuję ;) Może kiedyś się uda...

 As you can tell, once again I just couldn't stop myself from adding and adding and adding stuff...
I adore and admire clean&simple projects and from time to time really try to create one, but eventually something like this happens. Maybe some day I will get there, but for now I think I just have to embrace my  messy style.



Otworzyłam szufladkę z nieużywanymi dawno pudrami do embossingu i zembossowałam (czy jest już takie słowo?) na biało, złoto i czarno na kalce technicznej kwiatki ze stempli Primy.
I powtykałam gdzie się dało :)



Recently I explored my drawer with a bit forgotten embossing supplies and embossed some flowers from Prima stamp set, with white gold and black powder, and tacked them in few places to balance the composition. I really like how it turned out.





Do tła użyłam mgiełek, ecolin, i... kawy :) MOCNEJ.



To create background I used some sprays,  liquid watercolors and... coffee.  A REALLY STRONG coffee.
 



Pracę zgłaszam na wyzwanie lutowe Prima Marketing:


I submitted my project for Prima February challenge:
 


http://prima.typepad.com/prima/2017/02/we-have-a-new-challenge-for-february.html

oraz na wyzwanie na blogu sklepu Zielone Koty - 'Przy kawie':



and for coffee challenge at Zielone Koty:


http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2017/02/wyzwanie-przy-kawie.html

i wyzwanie nowoodkrytego przeze mnie bloga wyzwaniowego Mixed Media & Art. Zainspirowałam się różami i złotem z palety kolorystycznej i mapką, którą obróciłam sobie o 180 stopni ;)



and for the challenge at Mixed Media & Art - super cool challenge blog. I was inspired by the pinks and gold and by the sketch, which I rotated 180 degrees ;)
 



http://mixedmediaandart.blogspot.ru/2017/02/february-challenge.html


Do zobaczenia!
See ya!

8 komentarzy:

  1. Fajnie nawtykałaś, aż paczeć się chce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są te kwiatki zembossowane (!) i nawtykane! No i oczywiście LO jak zawsze świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Toresie. Dalej nie jestem pewna co do słownictwa ;)

      Usuń
  3. Czasami dobrze jest sobie nawtykać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stunning art work! Composition and all elements are beautiful!
    Thank you for joining us at Mixed Media & Art!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kompozycja i kolorystyka. Bardzo ładna praca. Dziękujemy za udział w konkursie. DT Zielone Koty

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca:) Taka pełna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Очень красивая и интересная работа, чудесная многослойность!!! Рады вашему участию в нашем задании, ММА

    OdpowiedzUsuń