wtorek, 14 lutego 2017

Kwieciste trio

Hej!

Ja dzisiaj całkiem niewalentynkowo.

Już bardzo dawno nie robiłam tagów. A kiedyś bardzo lubiłam tę małą formę. No i traf chciał, że ostatnio natknęłam się na fajne (i takie inne!) wyzwanie w Diabelskim Młynie - "Uzupełniające się tagi dla bliskich sobie osób". Więc popełniłam takie trio:


http://diabelskimlyn.blogspot.com/2017/02/uzupeniajace-sie-tagi-dla-bliskich.html


Moje tagi są kolorowe i kobiece. I są trzy.
Kolory na rozchmurzenie i naenergetyzowanie. Kobiece i trzy, bo myślałam o nas trzech - trzech laskach, które od kilku miesięcy spędzają ze sobą w zasadzie 24 godziny na dobę. Ja, moja córka, co jeszcze niemowlęciem jest, i pies, czyli Psota. Musimy ze sobą wytrzymywać (trzy baby!), w lepsze i gorsze dni, dbać o siebie nawzajem i nawzajem szanować siebie i swoje potrzeby.
I dajemy radę, choć czasem nie jest lekko. Taki lajf. I lubię ten stan odprężenia i harmonii, kiedy wszystko jest ok.
Więc w hołdzie naszej trójce - girl power! ;)






Chyba pierwszy raz wyginanie papieru przy podsuszaniu nagrzewnicą działało na korzyść pracy ;)

 
 Tagi zgłaszam też na wyzwanie 'Rainbows' w 13@rts.

http://13artspl.blogspot.com/2017/02/challenge-51-rainbows.html



Dzięki, że do mnie wpadłyście i do następnego.
Girl power! ;D

18 komentarzy:

  1. wow!! wiosna przyszła! :D bardzo optymistycznie się zrobiło :) dziekuję za udział w wyzwaniu na DM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie ! Boskie stemple, boskie kolory i na pewno boskie z Was babki :-) ! Bardzo dziękuję za wspólną zabawę z Diabelskim Młynem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne trojaczki :) full Colors :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne tagi, takie optymistyczne, i super tło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Jak cudnie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi się zachciało soczystych kolorów :)

      Usuń
  6. SZA-ŁO-WE!
    Super kwiatuchy - wiosną "pachną" :)
    Uściski dla babiszonów i babiszonków

    OdpowiedzUsuń
  7. Such beautiful and colorful tags!!! Thanks for joining us at 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Simply gorgeous! Thank you for joining in with our challenge this month over at 13@rts xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow it's so pretty !!! Thank for joining us at 13@rts !!

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne kwiaty, bardzo wiosenne i radosne:)

    OdpowiedzUsuń