poniedziałek, 11 marca 2013

We are better together

Dziś zapraszam do drugiego wyzwania tutorialowego w Scrappo i kolejnego pomysłu na kreatywne stemplowanie.
Ja wykorzystałam nową technikę na tagu.






Ten piękny tandem to stempel Lost Coast Designs - tak, tak - przy wycinaniu była zabawa ze skalpelkiem;) 




Inspiracją była piosenka Jacka Johnsona, którą bardzo lubię:



Jeśli jesteście ciekawi jak uzyskać podobny stemplowy efekt, obejrzeć inspiracje całego Dream Teamu i przyłączyć się do zabawy - zapraszam do wyzwania Scrappo - KLIK!

2 komentarze:

  1. Jak ja lubię takie poszarpane prace...Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajjj, jakie cudo! :) Nie dość, że uwielbiam tagi, jestem wielką fanką Twoich prac, to jeszcze motyw roweru :D Dla zagorzałej cyklistki, to prawdziwe cudo! :) I pokazałaś, jak fajnie można wykorzystać tekturę falistą. Dla mnie bomba! :D
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń