niedziela, 29 stycznia 2017

Słodki Makaron

Jestem!
Melduję się po długiej przerwie, chociaż krótszej niż poprzednia. Już nie ma brzucha, ale jest Dziecię. Dziecię długie po tacie i chude, jak niegdyś mama, eeeeh... ;) Taki nasz Makaron. Makaron wymagający uwagi 24 godziny na dobę, w związku z czym matka jeszcze bardziej docenia jeszcze rzadsze chwile - a właściwie dopiero ostatnio znów sporadycznie istniejące - kiedy może sobie beztrosko (powiedzmy...) pociąć, pokleić i pobawić się swoimi zabawkami ;)
Tak więc spuszczona na moment ze smyczy postanowiłam wykorzystać tę rzadką okazję i pomediować.
Obiektem poczynań nie mógł być kto inny jak Makaron czyli Laurka :)





Zainspirowana styczniowym słomkowym wyzwaniem na scrapki-wyzwaniowo, do ozdobienia blejtramy użyłam m.in. papierowych słomek.

http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com/2017/01/january-2017-challenge-1st-reveal-straw.html

 No i wiatraczki, które bardzo lubię. Tutaj z kalki technicznej i metalowych ćwieczków-guziczków.


A ponieważ blejtramik powstał z myślą uszczęśliwienia Babci, zgłaszam go też na wyzwanie 'Prezent dla Dziadków' na blogu Przyda się.

A ja już lecę z powrotem do mojego kochanego Makarona, mając chęć i nadzieję na kolejne scrapowe chwile relaksu :)

Pozdrawiam! :*

28 komentarzy:

  1. Gratulacje !! Makaron (makaronka) super !! Wytrwałości i wielu takich chwil "wolności" :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, Aniu, niech się spełni ;) Pozdrawiam również!

      Usuń
  2. Dziwolonku, jak dobrze Cię widzieć! I Makarona też! Prześliczna praca, obyś miała czas i ochotę na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona ma minę identyczną jak Ty robisz, jak o czymś opowiadasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to chciałam napisać, że się sklonowałaś :D
      To pisałam ja :D Gosia G.

      Usuń
    2. Czasem do mnie, czasem do taty podobna, zależy kto patrzy ;)

      Usuń
  4. Pięknie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Przyda sie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very cute and beautiful!!!! Thank you so much for joining us at Scrapki-Wyzwaniowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow wow wow beautiful I love it !!! Thank you for joining Scrapki challenge this month

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki fajny Makaron z Laurki :D
    (Pasiak)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracasz z przytupem - jest co podziwiać!
    Oj, cudnie, cudnie Was widzieć :)
    Makaron :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniołku, też się cieszę, że znów tu jestem :*

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) I dziękuję za odwiedziny, miło mi :)

      Usuń
  10. Wiatraczki skradły moje serce! Nie wiem czemu ja nigdy ich w pracach nie używam, chyba czas się poprawić ;)
    Blejtram jest piękny, a Makaron przeuroczy, po prostu SO CUTE <3
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-sie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Wiatraczki to bardzo wdzięczny motyw, też je uwielbiam :)

      Usuń
  11. Gratulacje!!!!! 😊
    I blejtramik piękny!

    OdpowiedzUsuń