czwartek, 30 czerwca 2016

Brzuch...

No tak...
Nie sądziłam, że przyjdzie mi reaktywować bloga po taaaak dłuuuugim czasie takim właśnie postem :)
Ale cóż, skończyło się w klimatach Wrocławia i zacznie się też w tych samych ;)

Chciałam mianowicie pokazać dzisiaj mój nowy identyfikator na 12 Dolnośląskie Warsztaty Craftowe - tak, tak, start już jutro i jak zwykle ruszamy ze szczecińską ekipą na wyprawę przez Polskę i jak zwykle nie możemy się doczekać! :D

http://www.kwiatdolnoslaski.pl/


A że już od wieków nie miałam nowego identyfikatora, postanowiłam rozruszać zastane scrapowe kości i popełnić takowy. Pobawiłam się więc trochę tuszem kreślarskim i wypróbowałam nowe akwarele.
No i przy okazji co nieco się wyda, bo identyfikator przedstawia się tak...


 

No tak, jestem brzuchata ;) Powinnam była chyba narysować sobie trochę grubsze nóżki, żeby lepiej oddać rzeczywistość, czyli puchnące kostki ;)
W brzuchu jest Larwa płci żeńskiej.
No i wydało się. Nie wiem co to będzie scrapowo, ale jeśli uda mi się wytrwać w reaktywacji blogowej, to może zacznę sypać słodkimi dzieciatymi LOsami, kto wie!
Jeju, ale się porobiło, co?... ;)

No to jak już się wydało, to idę po całości i zgłaszam się do Konkursu na identyfikator zlotowy i mam nadzieję, że widzimy się jutro, i w sobotę, i w niedzielę - we Wrocławiu oczywiście ;)

 

 


7 komentarzy:

  1. Gratulacje !!!! Cieszę się, że wróciłaś do blogowego światka :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też się cieszę, że Cię widzę ;) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Jeden obrazek i wszystko jasne :) Gratuluję, a praca śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, jak fajnie, że pojawiłaś się! Tęskniłam za Tobą :*
    Wróciłaś i to z niespodzianką :))) Gratulacje!
    A identyfikator jest cudny! Jak każda Twoja praca :))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło wracać, szczególnie przy takim powitaniu :) Będę starać się wytrwać w obecności ;)) Ściskam!

      Usuń
  4. Hej !!! A ja myślałam, że przepadłaś... a tu czytam na blogu Kwiat Dolnośląski, że jesteś :)), bardzo się cieszę :))) i duży brzuszek to też wspaniała wiadomość :))

    OdpowiedzUsuń