piątek, 9 marca 2012

Mniej poważnie

Postanowiłam wykorzystać tekturkowe owale, które zostały mi z ramek S&K użytych w kartkach wielkanocnych i z rozpędu zrobić coś trochę z przymrużeniem oka;)

Powstała taka kartka:





I jej bliźniaczka:

Gdyby ktoś był ciekaw - te zabójcze minisztućce to ćwieki firmy Artemio, a szew to chyba mój nowy ulubuiony stempel;) z zestawu tej samej firmy. Oba produkty z Kreatywnego Zakątka.

Na tym samym schemacie powstała trzecia kartka - trochę w stylu Sherlocka Holmesa;)


 I tyle dzisiaj:)
Mam nadzieję, że się uśmiechnęliście;D

Pozdrawiam!



***

Hurra! Moja kartka została wyróżniona:)


I druga też;)


6 komentarzy:

  1. Zdecydowanie tak! :) Kartki są świetne, szalenie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne kartki - pomysłowe szalenie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe karteczki!!! Uwielbiam zabawę słowami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. heeheee..fajne karteczki z bardzo ciekawym przesłaniem:))
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, świetny tekst :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW ;)
    jak i Jyoti - kłaniam się nisko Twoim pomysłom znów ;)))

    OdpowiedzUsuń