sobota, 19 października 2013

Babska przyjaźń


 Halo!

Dzień dobry :)
Mam dziś dla Was kobiecego, romantycznego scrapa o przyjaźni, przygotowanego gościnnie dla UHK Gallery. O przyjaźni takiej na całe życie i mimo wszystko - każdemu takiej przyjaźni życzę :)

Rozsiądźcie się wygodnie z kubkiem herbaty, bo będzie sporo zdjęć ;)

A fotki też szczególne - bo toż to moje własne wesele ;), ale zamiast z panem młodym obfociłam się z moją najlepszą i - hmmm..., chciałam napisać najstarszą, ale może już zaczynamy wchodzić w wiek, gdy unika się takich wyrażeń ;) - a więc najlepszą psiapsiółą od podstawówki :)
Psiapsiółę też rok później spotkał los panny młodej, jest już też mamą - a ja ciągle pamiętam jak spotykając się gadałyśmy o szkole i chłopakach. Teraz - o mężach i życiu ;) Eh, czas nie czeka. Ciężko jest mieć tę Bratnią Duszę kilkaset kilometrów od siebie, ale najważniejsze, że jak się już spotkamy - jest tak, jakbyśmy widziały się wczoraj :)
I chyba to jest dla mnie wyznacznik prawdziwej Przyjaźni.


***

W tle 'maskowałam' pastą strukturalna i tuszami, chlapałam i stemplowałam - Mushroomowe papiery świetnie przyjęły media :)

 
Byłam sobą więc nawarstwiłam ile się dało ;)




No i rozetki - po prostu je uwielbiam! Ten 'magiczny' efekt dały papiery z kolekcji Winter is coming, o której już chyba wszyscy słyszeli ;) Ja użyłam tutaj arkusza Koło Fortuny, bo nie mogłam oprzeć się pięknym rozetkom, które ujawniają się po tuszowaniu, psikaniu i traktowaniu innymi mediami. Rozetki powycinałam i poupychałam pomiędzy warstwami - czy nie są czadowe? :)


Moja Magda od lat szkolnych ma ksywkę Magic,
więc sparafrazowany wers z piosenki Queen jako tytuł ma tutaj podwójne dno ;)



Ostatnim akcentem, który dodał kobiecości całemu scrapowi, były papierowo-płócienne kwiaty,
które - wierzcie lub nie - zmajstrowałam sama ;)
Tak, tak, nie dość, że zaczęłam używać kwiatów to jeszcze zdarza mi się je zrobić :)




Moja herbata już wystygła ;) Czas na świeżą - jesienią nigdy dość herbaty! ...i zimą, latem, wiosną - bez herbaty nie ma życia ;) Tak jak bez Przyjaźni.

Pozdrawiam!

1 komentarz: