środa, 25 września 2013

Positive people

Bardzo wpadła mi w oko praca Lejdi zaproponowana w tym miesiącu do liftu na blogu scrapki.pl. Jest dynamiczna i kolorowa, a przy tym nieprzeładowana, o co u mnie czasem bywa trudno;) Kiedy zobaczyłam oryginał, przyklasnęłam w łapki i podskoczyłam na krześle (he he...;), bo cała koncepcja i pozytywny klimacik pasowały mi jak ulał do zdjęcia z tegorocznego wypadu w skałki z naszymi super przyjaciółmi;), w których najbardziej lubimy to, że czujemy się z nimi swobodni, rozumiani;) i zawsze ładują nas pozytywną energią:) Postanowiłam więc dosyć wiernie 'odtworzyć' scrapa Lejdi i muszę przyznać, że było to mega przyjemne zadanie:)








A tu oryginał by Lejdi:


Oby na naszej drodze stawało jak najwięcej pozytywnych ludzi - o wiele łatwiej jest wtedy samemu być optymistą. Chociaż na chwilę...;)

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Genialny! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny! Bardzo mi się podoba:)Serdecznie pozdrawiam -Peninia♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Mega pozytywny! Jaka energia, jaka moc! :D Na dzisiejszy strasznie ponury dzień taka praca jest idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaaaaa jaki pozytywny! Superowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny jest!!! a napis POSITIVE genialny!

    OdpowiedzUsuń
  6. fanatyczny lift!
    dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń