środa, 23 maja 2012

Mamowo

Ależ ten upał mnie wykańcza... Wszystko mi idzie dwa razy wolniej.
Na szczęście starczyło czasu, żeby wysłać kartki do naszych Mamideł Kochanych:) Jedną z nich dzisiaj pokażę.




Bardzo lubię ten stempel ze Scrappo i kojarzy mi się z takimi urwisami, co biegają bandą po podwórku;)
Dodałam do tego papiery Primy - Songbird, trochę CraftHousowego Fresha i The Scrap Cake - One Moment in Time.


Mamie dałam koronę - należy się;)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Scrap Marketu.


Pamiętajcie o Mamach:)
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. niesamowita karteczka! w ogóle Twoje prace zachwycają! rewelacyjny klimat stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! Stempel faktycznie jest uroczy, papiery zresztą też, a całość jest znakomita! :D
    Pozdrawiam gorąco - ja też tak reaguję na upały :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście niesamowita, nóżkowy stempelek super, a mnie urzekł pomysł z koroną...

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDO! WSPANIAŁY klimat! :-)

    OdpowiedzUsuń