niedziela, 22 kwietnia 2012

Pakujemy

Witam!

Dziś chciałam Was zaprosić do wyzwania#2 na blogu Stempell&Kartoon. Mamy kolejną inspirację zdjęciem, a sprawa bardzo przyjemna, bo chodzi o scrapowe zapakowanie prezentu lub ozdobienie pudełka.



Moja propozycja:


Pudełko okleiłam papierem i pomalowałam gesso na brzegach. Na wieczku nakleiłam pasek juty, 'guzikowe bordery' (stempel Lost Coast Designs ze Scrappo) i koronkę.


  Na środek nakleiłam potuszowaną ramkę ze Stempell& Kartoon (o ), którą najpierw rozcięłam i rozsunęłam, żeby była lepiej widoczna spod tkaninowego kwiata. Sam kwiat - wg pomysłu i wykonania (mniej więcej;) z TEGO bloga. Centrum to antyczny ćwiek z Craftmanii, w który wtarłam trochę gesso i nakleiłam półperełkę.



Więcej zabawy z mediami było z tekturową dziurką od klucza (również ze S&K). Żeby wyglądała trochę jak metal, potraktowałam tekturkę czarnym tuszem, różnymi odcieniami Perfect Pearls z wodą i 'ciosami' tępą końcówką pędzla;) Na koniec maźnęłam lekko gesso, dodałam małe ćwieki (=ćwieczki?;) i podłożyłam warstwę tkaniny i koronek. 
zachęcam do zajrzenia TUTAJ po wskazówki jak wykonać podobne 'metalopodobne' elementy 


Na koniec jeszcze szybki rzut oka na to jak pudełko wyglądało przed alterowaniem:


Mam nadzieję, że niektóre 'tipy' się przydadzą;)
Pozdrawiam i jeszcze raz zachęcam do udziału w wyzwaniu - KLIK!

4 komentarze:

  1. Piękne pudełko ! I boję się, że mogłoby przebić zawartość ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne pudełko! Zdecydowanie jest prezentem samo w sobie, przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się pod słowami Mia i Marty ;)))
    Opakowanie do zjedzenia ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna dziurka :D całe pudełko też :D

    OdpowiedzUsuń